piątek, 31 sierpnia 2012

Wyniki ankiet

Zaległe wyniki ankiet, OmG:
Czy uważasz, że powinnam zdyskfalifikować blog www.club--sibuna.blogspot.com za częścowe skopiowanie zakładki "Lorelei"?
Tak, owszem - 26 głosów (60%) 
Tak, zawsze o jedną konkurentkę mniej - 5 głosów (11%)
Nie! - 5 głosów (11%) 
OmG! - 7 głosów (16%)

Łącznie głosowały 43 osoby

Blog został zdyskwalifikowany (przykro mi bardzo, to internauci głosowali)


Czy uważasz, że powinnam zgłosić bloga www.club--sibuna.blogspot.com  za częściowe skopiowanie zakładki "Lorelei"?
Tak, zasłużyła na to - 28 głosów (66%)
Nie - 10 głosów (23%)
Waham się... -  4 głosy (9%)

Łącznie głosowało 42 osoby

Blog nie został zgłoszony, co ja jestem?! Posty są przecież bardzo fajne, im zależy na prowadzeniu bloga, pamiętam, ktoś mi kiedyś też zgłosił bloga, którego prowadziłam z pasją... I po blogu. Może po prostu je poproszę, by usunęły ten post, czy coś napisały... JA nie jestem barbarzyńcą, no! OmG! :(((



Jeśli Lorelei naprawdę mieszkałaby w domu Anubisa, kto by ją grał?
Malese Jow - 25 głosów (34%)
Emma Watson ( z przefarbowanymi włosami) - 9 głosów (12%)
Miranda Cosgrove - 28 głosów (38%)
Ewa Farna - 5 głosów (6%)
Vanessa Hudgens - (6 głosów (8%)

Łącznie głosowały 73 osoby

Tu ocenialiście na pierwsze wrażenie po spotkaniu z Lorelei, kogo najbardziej chcielibyście widzieć w Domu Anubisa, właśnie jako Lora.  Ewa była moim "zamiennikiem" za Vic Duffield, bo przecież Burkely nie mógłby całować się z starszą siostrą...:))) Chcę Wam oznajmić, że za jakiś czas pojawi się podobna ankieta, ale będzie część nowych kandydatek...:) LoL



Podoba Ci się obecne tło?
Tak - 35 głosów  (74%)
Nie - 1 głos (2%)
Możesz zmienić - 6 głosów (12%)
Zostaw takie, jakie jest - 5 głosów (10%)

Łącznie głosowało 47 osób

Tło zrobiła Trixi:* z bloga http://www.bigtimerush-tajemnicedomuanubisa.blogspot.com/
Wielkie brawa Trix!!!

Zawiadomienie

Konkurs ankietowy - start niewiadomo kiedy, na 99,9% w 1 tygodniu września
http://house-of-anubis-info.blogspot.com/2012/08/w-siodle-filmik-fotki-rodzenstwo.html - w magazynie "W Siodle" (gdzie pierwotnie miała być płyta z odcinkami TDA1) jest artykulik o gwiazdach, w tym Nathalii Ramos (Nina Martin)
 (Zdjęcie załadowałam ze strony @link, napisałam o tym autorce w komentarzu)
PaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaPaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


2 komentarze:

  1. W porządku niech zostaną te zdjęcia, jednak wcześniej mnie zapytaj zanim dodasz np. na emaila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisalam ci mail ze zgłoszeniem na konkurs - dnia 28 sierpnia - tak żebyś wiedziała, bo chcę wziąść udział w tym konkursie

    OdpowiedzUsuń