czwartek, 23 sierpnia 2012

"Afera kopiarska"? - no prosze Was!+ Do uzytkownika Alex13

Hej moi drodzy! Pisze wlasnie z hotelowego komputera. Przeczytalam wlasnie dlugiego maila od... "kogos". Napisal ten "ktos" mi, ze jestem wstretna, Lorelei glupia, a moj blog przereklamowany. To nic w porownaniu z tym co odkrylam na wywiaderze Alex z bloga www.tda-ciekawostki.blogspot.com . Otoz ktos napisal o cos takiego, oo:

"Ja zatem Ciebie nie lubie, skoro ty Peddie nie lubisz.
Lorelei Frobisher-Smythe"

Alex odpowiedziala:

"Nie lubisz mnie, bo nie lubię jednej pary? Nie mogę własnego zdania mieć? O.o"

( link: xxxKlickHerexxx)
Zamarlam. Nie mialam dostepu do komputera od 14 sierpnia. Poza tym dlaczego mialabym to pisac?!
1. Dzieki Lexie ten blog istnieje;
2. Moja przyjaciolka nieznosi Peddie, a jednak sie przyjaznimy
3. Mam wlasne konto na wywiaderze (lorelei7)
4. Wyraze sie jak ten owy "ktos" - trwa "afera kopiarska" i ktos byc moze chcial mnie wrobic
5. Czy ktos moze mi podac powod, dla ktorego mialabym obrazac najpopularniejsza autorke bloga o TDA w PL?!
6.Widzieliscie jak to jest napisane! Jestem z mlodego pokolenia, ja napisalabym: " Jesli nie lubisz Peddie, to ja ciebie tez nie lubie"

Niech  sama Lexie zadecyduje o tym czy zaakceptuje to, ze to nie ja, czy nie.
Lexie, Sorry!!!


PS Chcialam jeszcze dodac, ze mnie nielatwo zlamac i nie mam zamiaru pisac na innych blogach nic, a nic, z wyjatkiem: teraz mam zamiar isc do bloga Lexie i poprosic ja, by tu weszla i przeczytala prawde.

Pozdrawiam
OmG
LoL
xD
SIBUNA!!!


 

3 komentarze:

  1. Kto zrobił coś takiego? Wpsółczuję ci..

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja się właśnie zdziwiłam, bo ty byś tego nie napisała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieks... I pa, bo autokar odjedzie bezemnie... I jeszcze jedno. Do wyjasnienia tej sprawy nigdzie nic nie pisze. To juz pisalam powyzej, ale... O Horusie, wolaja mnie. Pa, Sibuna

    OdpowiedzUsuń