wtorek, 14 sierpnia 2012

Wstrętna kopiara (?)/Loathsome copiers (?)

Moi drodzy! I kopiarze! Radzę Wam najpierw looknąć w zakładkę - "Co do kopiowania", zanim coś skopiujecie! I UWAGA! Kopiowanie to też:
- Skopiowanie części mojego postu;
- Skopiowanie i zmienienie imion
- Wasi bohaterowie + moja fabuła
I InnE!!!
Normalnie to niepisałabym o tym, problem w tym, że jak przeglądałam jeden z blogów zgłoszonych do konkursu natknełam się na coś takiego:
xxxKlickHerexxx
Przeczytajcie najpierw moją zakładkę "Lorelei" a potem koniec tego postu, LINK: xxx:(((. Co  Wam to przypomina?
Ach i jeszcze. Kiedy użytkownik Club-Sibuna napisał:
Bardzo ciekawe, teraz sama mam pomysł wymyślić jakąś fikcyjną postać z hoa, która odpowiadałaby mnie. :) – dotyczy posta: Lorelei
w dniu 12-08-08


Myślałam, że chodzi jej o coś innego. A tymczasem zrobiła mi coś takiego.
Gdy przeczytałam to, wściekłam się jeszcze bardziej:
"PPs. - jeśli pomysłodawczyni to jest Lorelei poczuła się urażona, ponieważ, bazowałam na jej pomysłach, przepraszam. Ale nie mogłam się powstrzymać.  "
Blog www.club--sibuna.blogspot.com został zgłoszony do konkursu. Czy myślicie, że powinnam go zdyskfalifikować?
Zrobiłam ankiety na temat tej afery czas trwania: do mojego powrotu tj. 26 sierpień.
PROSZĘ WAS O GŁOSOWANIE!!!

2 komentarze:

  1. Kliknęłam 'tak'. Popacz na komentarze do zakładki z konkursem. Zgłosiłam się. :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdyskwalifikuj, tak nie może być

    OdpowiedzUsuń