piątek, 7 grudnia 2012

Zdjęcia bohaterów 3 sezon - moja skromna opinia #1

Narazie Eddie, KT i Willow. Reszta później, x.o.x.o.
EDDIE MILLER Gdzie się podział mój ukochany buntownik? Dlaczego ja patrzę teraz na jakiegoś wybotoksowanego maminsynka? Eddie będzie głównym bohaterem. Widziałam to na jednej stronie: żal.pl Bez komentarza
Kolejny buntownik, który zniknął? Kto jest scenarzystą HoA? Podpisuję się pod komentarzem Alex: ,,Wraz z niezindetyfikowaną grupą czarodziejów wyruszamy na Al-Kaidę - porywamy członków i zmuszamy, by dzień po premierze zamordowali twórców trzeciego sezonu. Kto dołącza? Mamy wolne miejsca."
Sądząc po opisie postaci na stronie nick.com, KT będzie ,,nową Niną". Ale beznadzieja. Za aktorką (Alexandra Shipp) jestem na TAK, ale jeśli chodzi o KT - NIE!
Willow... To chyba odpowiedź na niewiadomą w sprawie Amber. Czyli też ,,nowa Amber"? :(

3 komentarze:

  1. Ja z wielką chęcią dołączę do was - 1 i 2 sezonu był super , a teraz to jakaś lipa :( Ja kocham Ninę i Amber , a nie jakieś nowe aktorki !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wait, wait - mój genialny tekst tutaj jest!? <3 Działam tu jako ninja, zaiste, ale teraz musiałam się objawić. Al-KAIDA! :D

    OdpowiedzUsuń