sobota, 8 grudnia 2012

Akcja Magazyn Tajemnice Domu Anubisa Polska + Zdjęcia bohaterów 3 sezon - moja skromna opinia #2

Szlachetna Akcja, pierwsza w Polsce. Potem na czas nieobecności autorki na koncie powstawały różne (przepraszam za określenie) - ,,podróbki" Lecz autorka - moja bliska znajoma - powróciła. Czy zatem kontynuujemy Akcję Magazyn Tajemnice Domu Anubisa? Jeśli się zgadzacie - http://pl-pl.facebook.com/pages/Akcja-Magazyn-Tajemnice-Domu-Anubisa-Polska/238869809488423, lub po prostu wpiszcie w google - ,,Akcja Magazyn Tajemnice Domu Anubisa Polska". Druga część tematu: kolejne wydanie ,,mojej skromnej opinii" o bohaterach w 3 sezonie. Streszczam się:
JEROME CLARKE Łzy stanęły mi w oczach patrząc na jego zdjęcie. Nie wiadomo, czy z tego, że długo korzystam z komputera, czy też z żalu, co scenarzyści zrobili z jego postacią. Przyjmijmy, że to drugie. Niby mamy ,,nieoceniać książki po okładce", jednak teraz właśnie tak trzeba. Jedno słowo - żałoba
ALFIE LOUIS Czy nasz ukochany Alfie dostał grypy żałądkowej??? Lub żalowej??? Tu nie trzeba już nic więcej dodawać.
FABIAN RUTTER Oglądaliście ,,Epokę Lodowcową 4: Wędrówkę Kontynentów"??? Przytoczę Babunię: ,,Jak się pocałują - rzygnę".
MARA JAFFRAY Wydaję mi się, że jak po prostu napiszę tutaj NIE, to wystarczy.
AMBER MILLINGTON Na stronie nick.com opis jej postaci się nie zmienił. Czyżby Amber nie miało być w 3 sezonie? Zadaję sobię, Wam i twórcom TDA pytanie - CO MY ZROBIMY BEZ TEKSTÓW AMBER?!
JOY MERCER Joy oznacza ,,szczęście". Czyżby twórcy HoA postanowili nas uszczęśliwić tym, że tylko Joy wygląda normalnie (a właściwie ślicznie:|)???!!! Chciałam jeszcze na tym blogu złożyć życzenia mojej kumpeli Ewie, która jutro wyprawia urodziny - Nie choruj nam tak często dziewczyn i WSZYSTKIEGO NAJ, NAJ, NAJ:* Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz