piątek, 26 października 2012

#twitter, czyli lovin+uczestnicy konkursu (ważne, przeczytajcie to)

Hejowa! Odbiło mi i nie umiem napisać sensownych tematów. Moi rodzice idą dziś na SKYFALL'a. Achhhh... Szczęściarze... Bardzo mi się podoba piosenka Adele do tego filmu. Opowiadanie o Lorelei nr 4 już czeka gotowe w moim Oxfordzie...:). Tylko nie mam go przy sobie, poza tym rada zatwierdzająca nie jest w humorze...:((( Tak poza tym to atmosfera jest napięta. Chciałam Wam zakomunikować coś w sprawie konkursu. Otóż uznałam, że głosowanie ankietowe nie jest do końca fair, co na pewno zauważyliście. Ogłaszam, że będzie drugi etap, blogi będzie oceniać jury, w którym już są ja, Alex Mel i Alexa Jaworzyna, która koniecznie musi zmienić nazwę profilową(xD):))). Jeśli chcecie być w jury, a nie startujecie w konkursie, wyślijcie mi swoje "blogowe CV" na alex.sibunapl@gmail.com  . Są wolne tylko trzy miejsca. :))) Pozdrawiam

2 komentarze: