piątek, 7 września 2012

Przyjaźnie Lory

Cześć Wam...:(((
Czemu ":((("?  Dostałam wiadomość od Domi, że ją olewam i koniec z naszą przyjaźnią... I żebym się przyjaźniła z  Eddison (którą przechciłam na Peddison) i Alexą (a propos - wszystkie Aleksandry jakie znam nie znoszą "Oli".Sama jestem Aleksandra i uważam, że mają rację).
I stąd taki temat. PS Sorry, że Wam tu rozpisałam o swoich "błachych"(dla mnie nie) problemach.
Przyjaciółki Lorelei:

Roxies
http://img.karaoke-lyrics.net/img/artists/36249/bella-thorne-354034.jpg
Najlepsza przyjaciółka Lorelei, porwana w piramidzie przez stwora z głową szakala. Powraca na "finał" serii, jako zakładniczka (razem z Jeromem) Rufusa Zeno. To jej fotografię Lora spaliła na przysiędze Sibuny.


Mara 
http://static.tumblr.com/uljiwvx/j0Km5d76j/maraside2.jpg 
Najlepsza przyjaciółka Lorelei w Domu Anubisa. Tak naprawdę to dzięki niej Lora jest w Sibunie. Pomaga jej w odkryciu kim jest Ansija, lecz w bibliotece Frobisherów znajdują błędne informacje. Książki zostały podmienione przez... to musicie zgadnąć sami.


Amber

 Lorelei i Amber... Macie zdumioną minę? A jednak. Lora i Amb naradzają się ze sobą w UWAGA, UWAGA w sprawach modowych! Ich przyjaźń zaczęła się kiedy pani Roomney urządziła w szkole dzień rozrywki (rozrywka jak dla 5-latków) i Lorelei wylosowała Amber, a Amb Lorę.
EDIT: Przed chwilą znalazłam to zdjęcie. Jest tak genialne, że mam go na tapecie w komputerze:)))
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgmDc2p1_gZTWYo0_ZDjSpcQDFxg2RVjjh1OIL6KNusjdDWNpKBHw6C7VVGIIWjPtVsrgfn6-_VFpPEeFvDvQXVJ54MvjoleJrECL14rJa4XK7ZoXlUJRzGTim3aStQBMc9sObxJgKaGgQ/s320/1554714.jpg


PS Już nie jestem Lorelei Frobisher-Smythe, tylko AlexLoL Sibuna. Ale oczywiście imię bohaterki pozostaje takie same:)))
PS2 Udało mi się włączyć funkcję komentowania anonimowo:))). Zapraszam MIŁE, NIE SPAMERSKIE anonimki do komentowania:)))
PS3 Dziś na informatyce Peddison sprawdziła maila i oczywiste jest to, że nie mamy nowej współautorki:(. Don't worry. Może zmieni zdanie.
PS4 Dominiko, jeśli to czytasz, wiedz, że bardzo dużo płakałam, jak przeczytałam tą wiadomość od ciebie. Czemu mi to robisz?:(
Sibuna!

5 komentarzy:

  1. Obrazek genialny. A post ciekawy. I love Lorelei

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowy post. Lorelei i Amber...? Jesteś pewna? Lol... A nowy nick o wiele lepszy od starego xxx.
    Hej Peddison Zaakceptuj to zaproszenie, bo chcę żebyś pisała na blogu.
    Skoro Alex pisze, że piszesz fajnie to znaczy, że piszesz
    A jak nie to Cię walnę przez monitor...
    A ty Dominko, przestań ją dręczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Alex, mam pytanie. Szukasz może współautorki...? Ja nieznam sie za bardzo na tajemnicach domu amubisa, ale blog mi sie podoba i chciałabym go prowadzic razem z toba

      Usuń
  3. twój blog jest sweet. ja też piszę scenariusze. u mnie głóna, nowa bohaterka przyjaźni sie najbardziej z marą, bo pomaga jej w trudnych chwilach, amber, sprawy modowe, i z niną, maja wiele wspólnego (osirian, wybrana itp...). ale rzecz jans nie sciągam! ja już piszę 20 roździał od lutego, a ty dopiero teraz to opublikowałaś... tak czy siak blog the best! Uwielbiam go i blog alex13. ale ona już nie pisze... :-(
    SIBUNA

    OdpowiedzUsuń