czwartek, 13 września 2012

:) Loveeeit

Cześć! Dziękuję wszystkim anonimkom i nie tylko za komentarze! A "D"... Domi, jest OK, ale #1 Nie szukam współautorki #2 Wiem, że to ty, bo usiadłaś po mnie na kompie w bibliotece szkolnej #3 Nie podpisuj się "d" #4 ANUBIS nie Amubis
Sorry za brak opowiadań, ale mam dla Was niespodziankę - na polaka napisałam wstęp do opowiadania na dowolny temat, napisałam tylko wstęp:
    "Droga Roxies! Tęsknię za tobą.
Nie martw się, niedługo wakacje...(...)"
Tak już wakacje. Nastoletnia Lorelei wraca ze swojego internatu, Domu Anubisa do Egiptu, domu swoich opiekunów.Tam czeka na nią jej najlepsza przyjaciółka, Roxies. Lora bardzo żałuje, że nie może jej opowiedzieć o tym, co zdarzyło się w jej internacie. A działy się tam bardzo dziwne rzeczy...




I jak? Podoba się? A jak u Was szkoła? U mnie dość OK.
O Horusie! Już czwartek! I jutro piątek! A po piątku sobota! OmG! Ja w sobotę o 7:30 będę w mojej stadninie, bo na 8:00 mam konie. W stadninie jest nowy koń, bardzo go lubię. A Timur... To też koń, który mieszka w tej stajni, ale ja i mama (tak, ja i moja mama jeździmy konno, taki rodzinny sport, xD) na nim jeździłyśmy i hmmm... Lekko mówiąc klapa. Timur się płoszy, itd.
I wiecie co? Moi rodzice wyłączyli mi nickelodeon! :((( Its soooo bad:(((
Ale jeśli będę grzeczna, włączą mi z powrotem!
Trzymajcie kciuki!!!
Czytam i kocham ten blog. To Was zainteresuje:  http://house-of-anubis-info.blogspot.com/2012/09/bravo-artyku-i-sondy.html



Sibuna!

2 komentarze: