poniedziałek, 4 lutego 2013

(re:) Twitter

Dzisiaj pościk bardziej "luźny", ponieważ dziś tak naprawdę piszę opowiadanie na brudno i tenteges kilka innych ważnych spraw...
Po pierwsze chciałabym Was poprosić o lajki ---> Cool elves don't cry
Załaduję Wam jeszcze kilka zdjęć z Twitter'ów gwiazd Waszego ulubionego serialu:

Zdjęcie modelinowych modeli aktorów HoA z gali BAFTA... Osobiście, przyznam się bez bicia, że nie rozpoznaję wszystkich ;)


I iPhone'owa rozmowa Alexandry z przyjaciółkami... Jako posiadaczka Lumii jestem zdegustowana -,,-



Śliczna fotka Louisy i Tasie z planu :)


Mimo, że jestem po kremie czekoladowym zjadłabym... Tort Tasie, której siostra niedawno obchodziła 20 urodziny. PS Czy tylko ja zauważyłam, że Tasie przybrała nazwisko swojego chłopaka? Czyżby ślub?



Fotos z 3 serii z Twittera Any, która jednak będzie grać w HoA :)


Ja się stanowczo nie zgadzam, żeby ona była taka ładna!


Ojejciu... ostatni tweeet należy do Jade grającą Patricię, która już nie będzie taka niegrzeczna :'( Fotka z planu z Bradem :)

Jeszcze raz proszę o lajki ---> klikk

Bajbajki <3
XXX Alexandra vel Aragorn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz