wtorek, 8 stycznia 2013

Chciałabym podziękować z okazji świąt i nowego roku.
Dla rodziców: kocham was, dziękuję za wszystkie wspólne chwile...
Dla Legolasa i Złotanki - jesteście zajefajne, kocham spędzać z Wami każdą chwilę, dziękuję za to, że mnie przygarnęłyście... W pierwszy dzień szkoły - PAMIĘTACIE??? ;*
Dla Alex13, Radochy^^ i innych - kochani POOOOOOOODZIĘKOWANIA! Oby kolejny rok był jeszcze lepszy!!!
PS Muszę odpowiedzieć na komentarz anonima - drogi/droga, trzeba żyć dalej, trzymać się jakoś... Zresztą tda interesowało mnie tylko w 1 serii... I tak nie bede ogladac 3, bo nie mam nicka:( Jestem bardziej humanistyczną, wolną duszą i tak zrobię co chcę, kocham Hobbta i Władcy Pierścieni, LOTRa kochałam już od dawna, a dokładniej FRODA ;3
Uwielbiam twórczość Tolkiena, choć mówią mi, że jestem świrem - trudno. Robię co kocham, kocham co robię.
Sibuna <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz